Wszystkich naszych słuchaczy namawiamy do dawania świadectwa, a mówiąc prostszym językiem – do zachęcania innych aby korzystali z Modlitwy w drodze.
Marketing szeptany jest najlepszym rodzajem promocji. Aż 64,2 % użytkowników naszej aplikacji deklaruje, że poleca ją swoim bliskim i znajomym. Ciebie też o to prosimy. Ankieta pokazuje, że najwięcej użytkowników zyskaliśmy z polecenia MwD przez osobę bliską, znajomego lub znajomą. My robimy wszystko, aby rozważania były jak najlepszej jakości, ale bez cichej promocji twarzą w twarz nie dotrzemy do nowych słuchaczy.
Jesteśmy też wdzięczni za cichą promocję wszystkim, którzy ją uprawiają, a wiemy że jest was niemało. Widać to wyraźnie, kiedy uważnie prześledzi się wyniki ankiety. Przecież większość naszych słuchaczy deklaruje, że trzyma się z daleka od mediów społecznościowych, a to właśnie za ich pośrednictwem najwięcej się promujemy. To oznacza, że do tych użytkowników dotarliśmy nie my, a… wy – polecając naszą aplikację. Bardzo dziękujemy!