Ciekawą informacją, którą przyniosła ankieta Modlitwy w drodze jest wiek naszych słuchaczy. Wydawałoby się, że aplikacja internetowa to raczej domena ludzi młodych i bardzo młodych.
Tymczasem okazuje się, że najwięcej naszych użytkowników mieści się w grupie wiekowej między 36 a 50 rokiem życia (aż 43,9 %) Drugą grupą bynajmniej nie są nastolatki, ale osoby w wieku od 26 do 35 roku (24 %). Dopiero na kolejnych miejscach plasują się młodsi słuchacze. Co ciekawe, osób powyżej 50 roku życia też jest niemało, bo aż 16,8 %. Dane te pokazują, że nasza aplikacja trafia zdecydowanie bardziej do dojrzałego odbiorcy – ponad 80 % słuchaczy to osoby powyżej 36 roku życia. Nietrudno dostrzec, że nasi głowni odbiorcy, to osoby w wieku produkcyjnym – pracujący, zabiegani, nierzadko prowadzący własną działalność gospodarczą, co za tym idzie – mający niewiele wolnego czasu. Ta informacja, to dla nas powód do radości – jest bowiem dowodem na to, że aplikacja MwD trafia do takiego odbiorcy, do jakiego jest skierowana – będącego w drodze (do pracy, firmy, na spotkanie, itd.)